Contact

Onze klantenservice is van 10:00 tot 22:00 uur geopend (ma-zo)

Heb je vragen over Sport-Land of ons aanbod? Bekijk dan snel onze veel gestelde vragen of neem contact op met een van onze medewerkers.

    Contact Us





    FAQ

    Wij accepteren:
    • IDeal
    • Bancontact
    • Mister Cash
    • SOFORT Bankin
    • KBC/CBC Betaalknop
    Het kan voorkomen dat een pakket is bezorgd maar deze nog niet door jou is ontvangen. Als je de volgende stappen volgt kan je het pakket z.s.m. in ontvangst nemen:
    • Controleer of eventuele familieleden, huisgenoten of buren het pakketje voor u in ontvangst heeft genomen zodat dat u hiervan op de hoogte was. Kijk goed of het pakketje zicht echt niet in de buurt van het afleveradres bevindt.
    • Controleer en bevestig uw ingevulde verzendadres. Dit kunt u controleren in de verzendbevestiging die u via de mail heeft ontvangen.
    • Zoek naar een melding van een poging tot levering. De meeste vervoerders laten een briefje achter in de brievenbus met meer informatie en/of de vervolgstappen.
    • Controleer of uw pakketje in, en rondom, de ingang van uw afleveradres te vinden is: Voornamelijk in achtertuinen, struiken, garages, beschuttingen of andere plekken waar uw pakketje mogelijk beschermd is tegen weersomstandigheden. Er bestaat de mogelijkheid dat de koerier het pakketje in plastic heeft verpakt om de bestelling te beschermen tegen weersomstandigheden.
    • Wacht nog 36uur. Pakketjes kunnen gemarkeerd worden als ‘geleverd’ terwijl deze nog vervoerd worden.
    Als uw pakketje langer op zich laat wachten dan 36uur na het geplande bezorg moment dan kunt u een melding maken van vermissing. Dit kunt u doen door contact op te nemen met de vervoerder. Neem nadat u de melding van vermissing heeft gedaan contact met ons op met daarin het claim-nummer (meldingsnummer).
    Let op: Zo nu en dan wordt er een enkele bestelling niet geleverd binnen het verwachte bezorg moment en is deze niet te traceren via de Track&Trace gegevens (indien beschikbaar). Het duurt mogelijk wat langer voor het pakketje bezorgd wordt. Indien de Track&Trace gegevens niet bijgewerkt worden binnen 3 weken wordt het pakketje vanaf dat moment als ‘vermist’ beschouwd.  Zodra er een pakketje binnen deze categorie behoort. Dan behoudt Beukers Goud zich het recht ervoor een vervanging te sturen. Terugbetalingen en vervangingen zijn alleen beschikbaar bij orders die succesvol door ons in ontvangst zijn genomen. Wij kunnen geen terugbetaling of vervanging verstrekken voor ontbrekende pakketten waarbij een verkeerd verzendadres aan ons wordt verstrekt. 
    Als u een order bij ons heeft geplaatst maar geen e-mails heeft ontvangen zijn daar een aantal mogelijke oorzaken van:
    • Controleer je spam in je mailprogramma als je dit nog niet hebt gedaan. De spamfilters kunnen zo strikt ingesteld zijn dat tevens legitieme mails hierin terecht komen.
    • Controleer jouw e-mailadres en adres gegevens door in te loggen in de webshop. In sommige gevallen is er een verkeerd e-mailadres ingevuld of bevat deze typfouten. Controleer goed of het ingevulde e-mailadres correct is. Indien er een verkeerd e-mailadres is doorgegeven neem dan contact met ons op.
    • Heb je wel een bevestiging ontvangen van je bestelling? Het e-mailadres is correct ingevuld alleen er staat waarschijnlijk een fout in de ingevulde verzendgegevens. Controleer goed of de verzendgegevens correct zijn ingevuld. Indien er een verkeerd adres is doorgegeven neem dan contact met ons op onder vermelding van jouw order nummer.
    • Is het niet mogelijk om in te loggen in we webshop? Neem dan contact met ons op.
    In enkele gevallen wordt het pakket naar ons geretourneerd als ‘levering niet mogelijk’. Wanneer de bestelling op deze manier naar ons retour wordt gestuurd dan ontvangt u een terugbetaling van het volledige aankoopbedrag excl. verzendkosten. Geretourneerde pakketjes zijn onderworpen aan een verwerkingstijd van 3-5 werkdagen. Als je de her-levering wilt versnellen kun je een nieuwe bestelling plaatsen.
    Vervelend dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Onze verzendprocedure hebben betrekking op een zorgvuldig verpakkingssysteem waarbij alle artikelen worden verantwoord vóór het laatste verpakken, controleer dus grondig het verpakkingsmateriaal om ervoor te zorgen dat uw artikel er niet in is achtergebleven.
    • Nog steeds vermist? Is er zichtbare schade aan de doos? Maak foto's van de schade en de inhoud van de doos en stuur ons de foto's.
    • Geen schade aan doos? Het komt maar heel zelden voor, maar het is mogelijk dat het product niet in de doos is gedaan voordat we het hebben ingepakt. Sorry daarvoor! Neem contact met ons op en wij zullen de verzending controleren en zo snel mogelijk he ontbrekende product naar je toe sturen.
    • Internationale bestellingen: lijkt het erop dat de douane de inhoud van uw bestelling heeft geïnspecteerd? In zeldzame gevallen vergeten ze misschien alle items terug in het pakket te plaatsen. Neem contact met ons op en we zullen onze verzendkosten bekijken en contact opnemen met de verzendservice om te kijken wat er mogelijk is gebeurd.
    De verzendtarieven zijn variabel. De verzendtarieven worden weergegeven in de kassa. Onze tarieven zijn exclusief douanekosten of andere extra belastingen die van toepassing kunnen zijn op klanten in niet-EU-landen. Alle douane- of invoerrechten die worden geheven op het bestelde pakket en/of douaneaangiften en -voorschriften die zijn vereist zodra het zijn uiteindelijke leveringscategorie bereikt, zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de ontvanger.