Het kan voorkomen dat een pakket is bezorgd maar deze nog niet door jou is ontvangen. Als je de volgende stappen volgt kan je het pakket z.s.m. in ontvangst nemen:
- Controleer of eventuele familieleden, huisgenoten of buren het pakketje voor u in ontvangst heeft genomen zodat dat u hiervan op de hoogte was. Kijk goed of het pakketje zicht echt niet in de buurt van het afleveradres bevindt.
- Controleer en bevestig uw ingevulde verzendadres. Dit kunt u controleren in de verzendbevestiging die u via de mail heeft ontvangen.
- Zoek naar een melding van een poging tot levering. De meeste vervoerders laten een briefje achter in de brievenbus met meer informatie en/of de vervolgstappen.
- Controleer of uw pakketje in, en rondom, de ingang van uw afleveradres te vinden is: Voornamelijk in achtertuinen, struiken, garages, beschuttingen of andere plekken waar uw pakketje mogelijk beschermd is tegen weersomstandigheden. Er bestaat de mogelijkheid dat de koerier het pakketje in plastic heeft verpakt om de bestelling te beschermen tegen weersomstandigheden.
- Wacht nog 36uur. Pakketjes kunnen gemarkeerd worden als ‘geleverd’ terwijl deze nog vervoerd worden.
Als uw pakketje langer op zich laat wachten dan 36uur na het geplande bezorg moment dan kunt u een melding maken van vermissing. Dit kunt u doen door contact op te nemen met de vervoerder. Neem nadat u de melding van vermissing heeft gedaan contact met ons op met daarin het claim-nummer (meldingsnummer).
Let op: Zo nu en dan wordt er een enkele bestelling niet geleverd binnen het verwachte bezorg moment en is deze niet te traceren via de Track&Trace gegevens (indien beschikbaar). Het duurt mogelijk wat langer voor het pakketje bezorgd wordt. Indien de Track&Trace gegevens niet bijgewerkt worden binnen 3 weken wordt het pakketje vanaf dat moment als ‘vermist’ beschouwd.
Zodra er een pakketje binnen deze categorie behoort. Dan behoudt Beukers Goud zich het recht ervoor een vervanging te sturen. Terugbetalingen en vervangingen zijn alleen beschikbaar bij orders die succesvol door ons in ontvangst zijn genomen. Wij kunnen geen terugbetaling of vervanging verstrekken voor ontbrekende pakketten waarbij een verkeerd verzendadres aan ons wordt verstrekt.