Als u een order bij ons heeft geplaatst maar geen e-mails heeft ontvangen zijn daar een aantal mogelijke oorzaken van:
- Controleer je spam in je mailprogramma als je dit nog niet hebt gedaan. De spamfilters kunnen zo strikt ingesteld zijn dat tevens legitieme mails hierin terecht komen.
- Controleer jouw e-mailadres en adres gegevens door in te loggen in de webshop. In sommige gevallen is er een verkeerd e-mailadres ingevuld of bevat deze typfouten. Controleer goed of het ingevulde e-mailadres correct is. Indien er een verkeerd e-mailadres is doorgegeven neem dan contact met ons op.
- Heb je wel een bevestiging ontvangen van je bestelling? Het e-mailadres is correct ingevuld alleen er staat waarschijnlijk een fout in de ingevulde verzendgegevens. Controleer goed of de verzendgegevens correct zijn ingevuld. Indien er een verkeerd adres is doorgegeven neem dan contact met ons op onder vermelding van jouw order nummer.
- Is het niet mogelijk om in te loggen in we webshop? Neem dan contact met ons op.